دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد  مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص) را تهیه فرمایید.


نوع فایل : word (..doc) - شامل 66 صفحه


قسمتی از متن :


 


1


‏دانشگاه آزاد اسلامي


‏واحد تفرش


‏رشته حسابداري ‏–‏ كارداني پيوسته


‏موضوع تحقيق كارورزي:


‏حقوق و دستمزد


‏تاريخچه در مورد خدمات پس از فروش


‏امروزه با توجه به گسترش بازارهاي رقابتي در جهان و تأثير آن در اقتصاد کشور و همچنين توجه شرکت‏‌‏هاي توليدي و خدماتي به اهميت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحي و توليد سيستم‏‌‏هاي مکانيزه يکپارچه در رابطه با مديريت خدمات پس از فروش دو چندان ‏شده است. سازمانهايي که تا ديروز در فکر جذب مشتريان جديد بودند، امروزه به دنبال افزايش سطح رضايت مشتريان


1


‏هستند، در شرايطي که خدمات پس از فروش به عنوان يکي از ‏عوامل موفقيت شرکتها شناخته مي‏‌‏شود.


‏در کشور ما هنوز توجه زيادي به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دليل گستردگي به اين سمت رفته‏‌‏اند که :


‏1ـ در مراکز استانها اقدام به تأسيس نمايندگي کنند.


‏2ـ ‏با آموزش به مشتريان ‏خود کيفيت خدمات پس از فروش را بالا ببرند.


‏به عنوان مثال مي‏‌‏توان از طريق آموزش ‏نحوه نصب دستگ‏اهها در منزل، به افزايش سطح کيفيت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسي شرکتهاي موفق دنيا مشخص مي‏‌‏شود که اهداف و اصول اين سازمانها حول ارائه خدمات برتر مي‏‌‏گردد. به عنوان نمونه ش‏ر‏کت‏ ‏


‏آي . بي . ام . (IBM‏) ‏که در سال 1991 در نيويورک با هدف توليد ماشين حساب و ماشين تحرير تأسيس شد، با برنامه‏‌‏ريزي ‏ ‏صحيح به يکي از بزرگترين شرکتها در عرصه فناوري ارتباطات و اطلاعات تبديل شده است. توماس ‏واتسون موسس آي بي ام بزرگترين ويژگي شرکت را تفکر اعلام کرده است. به گفته ايشان در شرايطي که ارائه خدمات پس از فروش در بسياري از شرکتها معقوله‏‌‏اي فراموش شده است. ما آي بي ام (IBM‏)را مترادف که ارائه خدمات مي‏‌‏دانيم. در سال 2003 ميلادي يک نظرسنجي در شرکت (IBM



 



دسته:

دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

خرید آنلاین