دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

دانلود  کارآموزی حقوق و دستمزد  مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )


تعداد صفحه : 66 صفحه




 قسمتی از متن word (..doc) : 


 


62


‏دانشگاه آزاد اسلامي


‏واحد تفرش


‏رشته حسابداري ‏–‏ كارداني پيوسته


‏موضوع تحقيق كارورزي:


‏حقوق و دستمزد


‏استاد


‏جناب آقاي سبحاني


‏نگارش


‏محمدرضا اكبري اصل


2


‏ ‏تاريخچه در مورد خدمات پس از فروش


‏امروزه با توجه به گسترش بازارهاي رقابتي در جهان و تأثير آن در اقتصاد کشور و همچنين توجه شرکت‏‌‏هاي توليدي و خدماتي به اهميت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحي و توليد سيستم‏‌‏هاي مکانيزه يکپارچه در رابطه با مديريت خدمات پس از فروش دو چندان ‏شده است. سازمانهايي که تا ديروز در فکر جذب مشتريان جديد بودند، امروزه به دنبال افزايش سطح رضايت مشتريان ‏هستند، در شرايطي که خدمات پس از فروش به عنوان يکي از ‏عوامل موفقيت شرکتها شناخته مي‏‌‏شود.


‏در کشور ما هنوز توجه زيادي به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دليل گستردگي به اين سمت رفته‏‌‏اند که :


‏1ـ در مراکز استانها اقدام به تأسيس نمايندگي کنند.


‏2ـ ‏با آموزش به مشتريان ‏خود کيفيت خدمات پس از فروش را بالا ببرند.


‏به عنوان مثال مي‏‌‏توان از طريق آموزش ‏نحوه نصب دستگ‏اهها در منزل، به افزايش سطح کيفيت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسي شرکتهاي موفق دنيا مشخص مي‏‌‏شود که اهداف و اصول اين سازمانها حول ارائه خدمات برتر مي‏‌‏گردد. به عنوان نمونه ش‏ر‏کت ‏


‏آي . بي . ام . (IBM‏) ‏که در سال 1991 در نيويورک با هدف توليد ماشين حساب و ماشين تحرير تأسيس شد، با برنامه



 


 




 


تصاویری از چند صفحه نخست فایل :


 





دسته:

دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

خرید آنلاین