دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )


تعداد صفحه : 9 صفحه




 قسمتی از متن word (..doc) : 


 


2


‏چگونه چربی خود را بسوزانیم؟


‏شاید هر ماه مطالب ‏بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای كم كردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و ‏سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی كه مهم است،داشتن یك برنامه مناسب تغذیه ورزش ‏توام با یكدیگر می باشد


‏در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذكور با خبر ‏سازیم. با رعایت نكته به نكته موارد آن زودتر از آنچه فكر می كنید، بدنی سالم و ‏ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش كردید، نگران نباشید. ‏تنها كار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذكور در این روش كه در ‏اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتكار نشان دهید. مطمئن باشید فردا نیز می توانید ‏كوتاهی امروز را در مورد یك یادو نكته از موارد روش مذكور را تلافی بكنید. برنامه ‏طرح شده شامل یك برنامه ریزی مشخص ‏۲۴‏ ساعته مربوط به روش آب كردن چربی و داشتن ‏سلامت می باشد.


● ‏۷ ‏صبح : پس از یك خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید. ‏صبح خود را با نوشیدن ‏۱۲‏ اونس (هر ‏۸‏ اونس یك لیوان) آب آغاز كنید.


‏نوشیدن آب در ‏طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و ‏به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می كند. نیز مصرف H‏۲O ‏موجب ‏افزایش تمركز شما در فكر كردن و بهبود و روش عملكرد شما می شود. بنابراین زود بلند


2


‏شده و آب فراوان بنوشید.


● ‏۱۵ .‏۷ ‏صبح:برای مدت ‏۳۰‏ دقیقه یك ورزش مناسب بدنسازی ‏راانجام دهید. این انتخاب می تواند مربوط به یك وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه ‏سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد. یك تحقیق در سوئیس نشان داده است كه ‏چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می كنید ‏تا اینكه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید. یك ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن ‏شما را برای تمام روز قوی نگه دارد.


● ‏۸ ‏صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبك، ‏كربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف كنید. برای مثال املتی شامل ‏۳‏ سفیده تخم مرغ و ‏یك زرده، یك لیوان كوچك آب پرتقال و یك كاسه كشمش با سوپ جو (Oatmeal).


‏تحقیقات ‏به وضوح نشان داده اند كسانی كه یك صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می كنند، ‏از دیدگاه علمی چربی كمتری در بدن خود پرورش می دهند. نیز مشخص شده است كه مواد ‏خوراكی قندی یا شكر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانماركی، ‏تنها موجب بروز احساس خستگی و كسالت در شما در طول روز خواهند شد. مصرف دوز مناسبی ‏از پروتئین موجب خواهد شد كه قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و ‏بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد. از مولتی ‏ویتامین كه شامل آنتی اكسیدان هایی مانند: ویتامین C‏، ویتامین E ‏و سلنیوم است،در ‏مواردی كه تحت رژیم هستید، می توانید استفاده كنید



 


 




 


تصاویری از چند صفحه نخست فایل :


 





دسته:

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

خرید آنلاین